קסטה קומפקטית דו-כיוונית

יחידה קומפקטית עם תפוקות גדולות

מאפיינים ויתרונות:

להשיג יעילות אנרגיה גבוה עם מערכת ה- DSI
DSI היא מערכת דור שלישי המשתמשת במדחס Dual Inverter. זרימת מדחס הקירור והביצועים התפעוליים של המנוע משודרגים. עם מערכת זו,ה- DSI משיגה יעילות אנרגטית גבוהה. שני המדחסים פועלים יחד כדי שעמידות המדחס הכוללת נשמרת לזמן ארוך יותר. עם האצת מהירות המדחס ופתיחה בו-זמנית, DVM S מספק קירור מהיר וביצועי חימום. בנוסף, DVM S מקדם איזון שמן יציב ושווה ללא הצורך בצינור איזון נוסף.

לצמצם את ההוצאות עם התקנה קלה וגמישה
עם 28 כוחות סוס (HP), הקיבולת הגדולה של יחידת ה- S DVM מאפשרת התקנה חסכונית עם טביעת רגל קטנה יותר וקלה יותר. התקשורת הלא-קוטבית בין היחידות הפנימיות והחיצוניות מקדמת עבודת חיווט קלה יותר. התקשורת הלא-קוטבית היא בטוחה יותר משום שהיחידה החיצונית מגנה על עצמה אם כבל התקשורת מחובר בטעות למסוף כוח.S DVM מספקת אורך צנרת ארוך של עד 220 מטר, ללא ירידה בביצועים. בעזרת טכנולוגיה זו, ההתקנה זמינה עבור גובה מרבי של 110 מטר, שווה ערך לבניין 20 קומות. מרחק הצנרת רחוק בין היחידות החיצוניות והפנימיות, כך שהיחידות הפנימיות הבודדות מבצעות בקרת חיבור קיבולת והשוואת קירור אוטומטית. תהליך זה משפר את הביצועים המאוזנים בין היחידות.

לגלות ולפתור בעיות בקלות עם רכיב ההזמנה והניהול (ACM)
ל-DVM S יש מערכת ניהול חכמה המאפשרת אבחון עצמי, הזמנה אוטומטית, ניהול אוטומטי והעברת נתונים ניידת.ה- DVM S מנטרת את מצב הפעולה ומציגה קוד שגיאה בתגובה לסימנים של פעולה לא תקינה, דבר המאפשר למשתמשים לטפל בבעיה בקלות. אם יש תקלה ביחידה החיצונית, ה-30 הדקות האחרונות של הנתונים התפעוליים מאוחסנים לגיבוי אוטומטי. פתחים קטנים בחלק הקדמי של היחידה החיצונית מקדמים בדיקת מעמד יחידה פשוטה והגדרת אפשרות. עם תוכנת ה-S-Checker, משתמשים יכולים לשלוט במערכת עם מחשב, טלפון חכם או מחשב לוח, כך שניהול הוא פשוט ונוח. ACM מקדם זמן הזמנה מופחת ל-S DVM, במרחק של 50 דקות. תוצאות הבדיקה מאוחסנות ומדווחות באופן אוטומטי.

להקטין השפעה סביבתית עם יעילות אנרגיה גבוהה
מערכת ה- DVM S משיגה יעילות אנרגטית גבוהה באמצעות השימוש במדחס Dual Inverter עם מערכת הזרקת החמקן. מדחס זה מספק קירור חזק, מהיר וחימום עם צריכת אנרגיה מינימאלית. שימוש ביחידות אלה מסייע לחסוך באנרגיה ואיכות הסביבה. בנוסף, היחידות עוזרות להפחית את החומרים רעילים דרך השימוש בR-410A, קירור ידידותי יותר לסביבה. חומרים רעילים מופחתים כוללים כספית, עופרת וקדמיום. עם טכנולוגיה ידידותית לסביבה, DVM S השיגה הסמכת (RoHS) להגבלת חומרים מסוכנים. דגמי סמסונג חיבור משותף רב (FJM) ותקרת מזגן (CAC) צורכים פחות חשמל מאשר מותגים אחרים. מודלים אלה עברו את דרישות האנרגיה נאכפו על ידי האיחוד האירופי.

להפחית שיבושים ופעולה שקטה 12 שעות ביממה
המאווררים החיצוניים של מערכת ה- S DVM כוללים מערכת בקרת פעולה שמפחיתה באופן דרסטי את רמות רעש. הפעולה השקטה נמשכת 12 שעות, כך שמשתמש יכול לנצל את ירידת הסחות דעת במהלך הלילה.

אנחנו כאן בשבילך

יותר מ- 10000 חברים נמצאים בקרבת מקום.

דילוג לתוכן